Thursday, October 27, 2016

Termites In The Trading System Pdf

Termiete in die handel stelsel in sy nuwe boek, termiete in die Trading System: Hoe Voorkeur ooreenkomste Ondermyn vryhandel. CFR Senior Genoot vir Internasionale Ekonomie Jagdish Bhagwati voer aan dat sogenaamde vrye handelsooreenkomste (VHZ), waarin hy beweer is in werklikheid voorkeur handelsooreenkomste (PTAS) met betrekking tot twee of meer lande, eintlik stel terug die oorsaak van vryhandel en ondermyn die multilaterale handel stelsel. Hy skryf dat VHZ maak globale multilaterale ooreenkomste meer, nie minder moeilik. Die huidige gety van voorkeure het weens politici is verkeerdelik, en in 'n ongekoördineerde mode, die voortsetting van vrye handelsooreenkomste omdat hulle dink (verkeerdelik) dat hulle die voortsetting van 'n vrye handel agenda. Bhagwati maak die saak teen PTAS om verskeie redes, insluitend: PTAS ondermyn multilaterale handelsonderhandelinge soos die Doha-ronde en lei diplomate en onderhandelaars weg van aandag aan die World Trade Organization. Want elke land onderhandel verskillende handel terme in elke spesifieke PTA met elke ander verskillende land, elk met hul eie skuiwergate, uitsonderings en besondere regulasies, dit blyk gesamentlik wêreld handel in 'n onduidelijk gemors. Heen en weer oor PTAS, waar 'n nasie het verskeie PTAS met ander nasies, wat elkeen dan sy eie PTAS met nog ander nasies, was onvermydelik. Inderdaad, as 'n mens net gekarteer die verskynsel, dit sou 'n mens van 'n kind scrawling n aantal chaotiese lyne op 'n skets pad8230or n spaghetti bowl8230 Bhagwati stel voor dat die Doha-ronde spoedig afgehandel word en handelsbeleid VS herlei van proliferasie VHZ herinner. Voorkeur handelsooreenkomste het vertraag ons vordering op die multilaterale vrylating van handel, soos met die Doha-ronde. Die Doha Rondes sukses is noodsaaklik om die bevordering van die multilaterale handelstelsel, wat voordelig is vir almal. Meer oor die publikasie mnr Bhagwati is 'n seldsame akademiese wat die groot vermoë om sy idees om 'n meer algemene publiek te kommunikeer. Sy bondige boek net 100 bladsye van die teks moet gelees word deur almal wat vandag omgee vir die wêreld handel stelsel. Geskryf met 'n ligte aanraking, met baie vermaaklike stories, voorbeelde, en effektiewe argumentering dat dit maak, bo en behalwe sy beleid betekenis, 'n ware plesier om te lees. 8212 New York Sun Die stigterslede van die na-oorlogse handel stelsel oordeelkundig gekies diskriminasie as sy sentrale beginsel. Maar die afgelope vyftien jaar het sy erosie gesien as gevolg van die verspreiding van voorkeur handel ooreenkomste. Jagdish Bhagwati, die toonaangewende handel ekonoom van ons tyd, lui die eerste keer die alarm oor die gevolglike spaghetti bak diskriminerende reëls en regulasies. Nou, met sy gewone mengsel van briljantheid, wit en stomp, beskryf hy die opkoms van PTAS en ontleed waarom dit plaasgevind het en hoe dit dreig om die multilaterale handelstelsel. Hierdie boek is noodsaaklik lees nie net vir ekonome en handel diplomate, maar vir gemoeid met die ontwerp van die instellings wat sentraal tot ons welvaart is iemand. 8212Andre Sapir, professor in ekonomie, Université Libre de Bruxelles voormalige ekonomiese raadgewer van pres Europese Kommissie Romano Prodi (200.182.112.004) Die wêreld se voorste handelsbeleid geleerde verduidelik waarom wat hy noem voorkeur handel reëlings is nie 'n pad na globale vrye handel, maar 'n gevaarlike stap weg van dit. 'N lang en dapper teenstander van hierdie reëlings en veral van diegene tussen hegemoniese kragte en ontwikkelende lande, Jagdish Bhagwati verduidelik hoe hulle te bevorder duur handel afleiding, inmeng met die doeltreffende werking van die globale besigheid, en laat groot moondhede om ongeregverdigde toegewings te uittreksel uit swakker lande. Hierdie boek beklemtoon die blywende wysheid van diskriminasie, die nou byna heeltemal vergeet stigterslid beginsel van die wêreld handel stelsel, en tot die gevolgtrekking dat die enigste manier om terug te keer na gesonde verstand is deur beweging na gratis marktoegang vir alle. 8212Martin Wolf, hoof ekonomiese kommentator, Financial Times Jagdish Bhagwati is professor aan die universiteit, ekonomie en wet, aan die Columbia Universiteit en senior man in internasionale ekonomie aan die Council on Foreign Relations. Hy is uniek gevier met ses festschrifts ter ere van hom. Sy boek In verdediging van globalisering (Oxford, 2004), 'n groot sukses wêreldwyd, is pas heruitgereik met 'n nawoord. Hy het verskeie eregrade en toekennings ontvang, waaronder die vryheid prys (Switserland), die Bernhard Harms-prys (Duitsland), en het onlangs die Thomas Schelling Award (Kennedy Skool, Harvard). Meer oor hierdie onderwerp outeur: Jagdish N. Bhagwati April 5, 2012 Projek Sindikaat Jagdish Bhagwati kritiseer President Obama vir die benoeming Jim Yong Kim by die Wêreldbank presidensie oor kandidate wat sou volg. Skrywers: Jagdish N. Bhagwati en Arvind Panagariya 3 Mei 2010 Die Times of India Jagdish N. Bhagwati en Arvind Panagariya argumenteer dat dit 'n fout vir Indië na die Verenigde State aan te sluit in China bashing oor die waarde van. Spreker: Jagdish N. Bhagwati Presider: Zedillo Ponce de Leoacuten September 23, 2008 'n Vergadering met Jagdish Bhagwati, CFR senior mede vir internasionale ekonomie, en skrywer van nuwe boek Termiete In die handel stelsel: How. Termites in die handel stelsel Jagdish Bhagwati beskrywing Jagdish Bhagwati, 'n internasionaal bekende ekonoom bekend vir sy insiggewende ontleding en elegante skryf, hier skyn 'n kritieke lig op gunstige handelsooreenkomste, die onthulling van hoe die vinnige verspreiding van PTAS in gevaar stel die wêreld handel stelsel. Voorkeur handelsooreenkomste, baie neem die vorm van Free handelsooreenkomste, nou getal meer as 300 en is vinnig aan die toeneem. Bhagwati onthul hoe hierdie ooreenkomste die ongelukkige situasie van die proteksionistiese 1930 het herskep, wanneer die wêreld handel is ondermyn deur diskriminerende praktyke (vandag, ironies genoeg, as gevolg van 'n misplaaste strewe na vryhandel). Die wêreld handel stelsel is beslis in gevaar weer, die skrywer beweer, en die gevaar is tasbaar. Inderdaad, het PTAS n chaotiese stelsel van voorkeure wat die beginsel van nie-diskriminasie in die handel vernietig geskep. Die handel stelsel vandag word gekenmerk deur 'n sneeustorm van diskriminerende praktyke, elke ontwerp om 'n paar spesifieke handelsvennoot guns, sodat ons wat Bhagwati die spaghetti bak probleem het 'n beroep. En terwyl die groot maatskappye in die groot lande kan gaan met die chaos, maar teen 'n koste, toon die skrywer dat klein lande en klein uitvoerders is ernstig gestremde. Hy kyk ook na hoe VHZ tipies is gekoppel aan eksterne sake soos openheid vir kapitaalvloei en onvanpas arbeidstandaarde, sodat die swakker lande, onderhandel een-tot-een met sterker nasies, word gedwing om skadelike eise wat niks met handel te aanvaar. Ten slotte, die boek waarsku dat om te multilaterale vryhandel uit die moeras van PTAS byna 'n onmoontlike tasklike bou van 'n herehuis van verskillende groottes bakstene sal wees. Voorkeur handelsooreenkomste, Bhagwati sluit, is nie blokke bou, maar struikelblokke op die pad van vryhandel. In Termiete in die handel stelsel. Hy verlig die groeiende bedreiging vir die wêreld handel stelsel. Lof vir In verdediging van globalisering: As mnr Bhagwati nie die geval kry 'n welverdiende Nobelprys vir ekonomie, moet hy een vir literatuur kry. Sy skryf skitter met staaltjies en heerlike verbale foto's. New York Sun Een van die wêreld se voorste internasionale handel teoretici. Toeganklik en duidelik aangevoer. Daar is, 'n mens kan sê, 'n rykdom van materiaal op elke bladsy. The Wall Street Journal 'n uitstekend effektiewe boek. Tot verdere kennisgewing In verdediging van globalisering word die standaard algemene belang verwysing, die intelligente laymans handboek, op globale ekonomiese integrasie. The Economist Termiete in die handel stelsel Hoe Voorkeur ooreenkomste Ondermyn Free Trade Jagdish Bhagwati Inhoudsopgawe 1: proliferasie PTAS 2: Hoekom die epidemie 3: Hoekom PTAS is 'n Pokke op die World Trading System 4: Wat kan ons doen Bylae: Analitiese Developments in die teorie van voorkeur Handelsooreenkomste in die naoorlogse tydperk: 'n Eenvoudige Primer Woordelys: Akronieme, frases en konsepte Termiete in die Trading SystemPRINTED van Oxford SCHOLARSHIP ONLINE (www. oxfordscholarship). (C) Kopiereg Oxford University Press, 2015. Alle regte voorbehou. Onder die voorwaardes van die lisensie-ooreenkoms, mag 'n individuele gebruiker druk 'n PDF van 'n enkele hoofstuk van 'n monografie in OSO vir persoonlike gebruik (vir meer inligting sien www. oxfordscholarship / page / privaatheid beleid).date: 10 Oktober 2016 (bl. xx) Termiete in die Trading System (p. xx) Termiete in die handel stelsel Bron: Termiete in die handel stelsel Uitgewer: Oxford University Press Oxford Scholarship Online vereis 'n inskrywing of te koop om toegang te verkry tot die volledige teks van boeke in die diens. Openbare gebruikers kan egter vrylik soek die webwerf en kyk na die opsommings en sleutelwoorde vir elke boek en hoofstuk. Asseblief, skryf of teken om toegang te verkry volledige teks inhoud. As jy dink jy moet toegang tot hierdie titel het, kontak asseblief u bibliotekaris. Op te los, kyk ons ​​FAQs. en as jy kan nie vind die antwoord daar, kontak ons ​​asseblief. Kopiereg 2016 Alle regte voorbehou. Gedruk OXFORD SCHOLARSHIP ONLINE (www. oxfordscholarship). (C) Kopiereg Oxford University Press, 2015. Alle regte voorbehou. Onder die voorwaardes van die lisensie-ooreenkoms, mag 'n individuele gebruiker druk 'n PDF van 'n enkele hoofstuk van 'n monografie in OSO vir persoonlike gebruik (vir meer inligting sien www. oxfordscholarship / page / privaatheid beleid).date: 10 Oktober 2016The verrotting van multilaterale handelstelsel: 'n ontleding van Bhagwati039s 039039Termites in die handel system039039 deur: Samara Hutton, Guillaume Lagac amp Richard Ramsahoye Inleiding Gedurende die afgelope paar dekades, 'n herlewing van belangstelling in regionalisme en, in die besonder, voorkeur handelsooreenkomste (PTAS) het plaasgevind op die deel van ekonome, beleidmakers, sakelui en akademici. Die koms van die North American Free Trade Agreement (NAFTA), die voortdurende proses van ekonomiese integrasie in Europa en die vooruitsig van 'n omvattende ekonomiese Trade Agreement (CETA) tussen Kanada en die Europese Unie (EU) het gelei tot lewendige en wydverspreide debatte oor die voordele, nadele, koste en gevolge van die verspreiding van PTAS. In sy boek Termiete in die handel stelsel. internasionaal bekende handel ekonoom Jagdish Bhagwati, voer aan dat hierdie ooreenkomste die vooruitsigte vir multilaterale handelsonderhandelinge (MTNs), dien as struikelblokke ondermyn, in plaas van boustene. In sy eie woorde, sy boek is 'n poging om elke leerling en policymaker met 'n omvattende en analities samehangende, as kort, oorsig van die argumente wat gevolg moet word gekonfronteer as ons deur die mis wat hierdie belangrike omgewing te sny verskaf en in sy oog, skadelike ontwikkeling van proliferasie PTAS (Bhagwati, 2008). Met die argument dat 'n vrye en regverdige multilaterale handelstelsel dien beste belang van enige liberalisering ekonomie, maak Bhagwati bekend dat die verspreiding van sulke ooreenkomste het dodelik ondermyn wêreldwye pogings om vrye handel te bevorder. Wat tans op ongeveer 355, en vinnig groeiende, hierdie PTAS, baie onder die dekmantel van vrye handelsooreenkomste (VHZ), die ongelukkige situasie van die 1930's het herskep, wanneer die wêreld handel is ondermyn deur diskriminerende praktyke (Bhagwati, 2008). Dit, as gevolg daarvan, het gelei tot globale ondoeltreffendheid en ongelykhede saamvoeg. Ten einde bondig beklemtoon Bhagwatis belangrikste argumente teen die voortgesette verspreiding van PTAS, sal die skrywers probeer om 'n kort opsomming van sy werk te verskaf en bied 'n ontleding van sy aanbevelings. Dit moet in ag geneem word dat, terwyl die menings en beleid opsies beskikbaar vir ekonome in verband met PTAS is talle en uiteenlopende, 'n omvattende ontleding van PTAS en die gevolge daarvan is buite die bestek van hierdie artikel gegee die beperkte ruimte. Deel I verskaf die nodige historiese konteks nodig is om die ware impak van PTAS verstaan. Deel II verduidelik kortliks Bhagwatis belangrikste eise terwyl die daaropvolgende, en die laaste gedeelte bespreek sy aanbevelings. DIE HISTORIESE retracing VAN PTAS Terwyl Adam Smith, gevolg deur David Ricardo verskaf die rasionaal van vryhandel twee eeue gelede deur hul monumentale werk op winste uit die handel, dit was nie tot in die vroeë 90s wat liberalisering multilaterale handel stewig gevestig geraak soos blyk uit die suksesvolle sluiting van die Uruguay-ronde van handel te onderhandel wat lei tot die stigting van die WHO in 1995. Terwyl die Verenigde State van Amerika (VSA) sy groot ontwerp om 'n ordelike multilaterale raamwerk vir handelsbetrekkinge die Internasionale handel Organisasie (ITO) deur die Havana-handves na te vestig onthul Tweede Wêreldoorlog, gebeure geblyk dat uiteindelik gelei tot die rakke van die Handves. Dit is belangrik om daarop te let dat die voorgestelde stelsel bedoel is om op grond van idees van nie-diskriminasie en wederkerigheid (Bhagwati, 2008). Die verdeling van die besprekings oor die totstandkoming van die ITO gelei tot rampspoedige bedelaar jou naaste handel beleid waarin die wêreldekonomie is gefragmenteer word in die kompetisie handelsblokke en voorkeur reëlings. Die VSA en 22 ander groot handelslande egter probeer om die skade ongedaan te maak deur die skep van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH) in 1948. Die AOTH nie net geborg wedersydse vermindering in tariewe, maar vereis dat hulle toegepas word volgens die mees bevoordeel nasie (MFN) beginsel. Dit is, tariefverlagings toegepas moet word in 'n nie-diskriminerende wyse aan alle ondertekenaars van die ooreenkoms. Terwyl die MFN beginsel was 'n hoeksteen van die AOTH, Bhagwati dat uitsonderings toegestaan ​​vanaf sy ontstaan. Byvoorbeeld, in die 50s ses Europese lande is toegelaat om 'n gemeenskaplike mark onder die artikel XXIV van die AOTH handves toegestaan ​​uitsondering vorm. In die 70's, was minder ontwikkelde lede toegelaat word om PTAS teken met mekaar wat vol skuiwergate en uitsonderings, terwyl ontwikkelde lande uitgeskakel pligte op 'n selektiewe grondslag om die invoer van sekere arm lande. Die ontploffing van die aantal PTAS in die vroeë 90s kan toegeskryf word aan 'n paar verduidelikings volgens Bhagwati. Een daarvan is dat vryhandel het meer mode onder politici ná die ondergang van die Sowjet-Unie, en politici ten gunste van vryhandel natuurlik teken vryhandelsooreenkomste. Nog 'n rede was die slegte voorbeeld van die VSA, wat tot onlangs nog geen afwyking van die MFN beginsel is dit so moeilik om te verskans in die AOTH geveg weerstaan ​​stel. Maar toe die Amerikaanse regering versuim het om die AOTH lede te oorreed om 'n nuwe ronde van onderhandelinge te begin in 1982, dit begin met 'n reeks bilaterale onderhandelinge self, eers met Israel, dan met Kanada. Selfs nadat die Uruguay-ronde suksesvol in 1986 van stapel gestuur is, die Verenigde State van Amerika met Kanada en Mexiko het om NAFTA teken in 1992. Hoewel ander lande meer PTAS onderteken, die VSA voortgesit langs die pad onder die mededingende liberalisering agenda van die voormalige Amerikaanse handel verteenwoordiger Robert Zoellick. Hy het aangevoer dat PTAS gelyktydig kan agtervolg met MTNs, kan dit een stap op twee bene en dat PTAS selfs kon dien om die MTNs versnel. Soos gesien kan word in die volgende afdeling egter Bhagwati weerlê hierdie eis wat verklaar dat die poging om te loop op twee bene het gelei tot loop handeviervoet het gelei tot 'n chaotiese diskriminerende wêreld (Bhagwati, 2008). PTAS AS struikelblokke op sy derde hoofstuk Bhagwati beskryf sy argumente in 'n poging om te regverdig waarom PTAS is nadelig vir die wêreld handel stelsel, of in sy woorde, waarom hulle 'n pokke op die wêreld handel stelsel (Bhagwati, 2008). Hy identifiseer handelsoordrag as die fundamentele kommer, maar spreek ook sistemiese probleme wat voortspruit uit die verspreiding van PTAS asook die invoeging van handel-onverwante kwessies in hierdie ooreenkomste. Van sy ontleding Bhagwati tot die gevolgtrekking dat PTAS is struikelblokke eerder as boustene vir die multilaterale handelstelsel (Bhagwati, 2008). Die volgende afdelings kortliks op te som en bied 'n ontleding van sy argumente en gevolgtrekkings met betrekking tot hierdie bekommernisse. Handel afleiding skepping amp Handel afleiding is die tradisionele beswaar teen PTAS, wat lei tot die verskuiwing van die handel van 'n land wat nie deel is van die OOV om 'n land wat 'n lid is. Handel afleiding spruit uit die feit dat 'n hoër koste OOV-lede is vrygestel van die betaling van die pre-PTA tariewe wat van toepassing is op die koste-doeltreffende nie-lede bly, en dus OOV-lede in staat om voordeel te trek uit diskriminerende vermindering in tariewe en hindernisse. Twee tipes probleme kan ontstaan ​​as gevolg van handel afleiding: 'n verlies van welsyn vir die wêreldekonomie en 'n afname in terme van handel met die liberalisering land. Ondoeltreffendheid geskep in die wêreld handel stelsel as handel afgelei van koste-doeltreffende lande wat nie deel van die OOV aan diegene wat lede, maar is relatief ondoeltreffend. Hierdie ondoeltreffendheid geskep uit die diskriminerende vermindering van handelsversperrings verminder die wêreld welvaart. Dieselfde verskuiwing na die hoër koste PTA lid resultate in 'n vermindering in die ruilvoet vir die liberalisering land as die koste van die invoer koop is nou relatief duurder (Bhagwati, 2008). Terwyl handelsoordrag het duidelik negatiewe impak vir beide kosmopolitiese voordeel en ruilvoet, beteken dit nie noodwendig dat 'n OOV is sleg op sigself. As handelskepping plaasvind, gedefinieer as die groei in handel wat veroorsaak word deur 'n verlaging in die prys in die land van herkoms mark as wat hulle was voor die OOV is geïmplementeer, die koste van handel afleiding kan geneutraliseer en 'n wins kan selfs ontstaan. Teenoor laer pryse van invoere in die PTA, sal ondoeltreffende plaaslike produsente hul produksie te verminder wat lei tot doeltreffendheid winste terwyl verbruikers hul welsyn in voordeel trek uit laer pryse (Bhagwati, 2008) sal toeneem. Sommige ekonome, soos Fred Bergsten, het PTAS ondersteun en betaal bietjie kennisgewing aan die kwessies wat deur die impak van handel afleiding met die argument dat handelskepping algemeen oorskry afleiding en dat sodanige handelsooreenkomste te bevorder globale liberalisering. Trouens, Larry Summers beweer dat enige ism (bilaterale, regionalisme en multilateralisme) is goed so lank as wat sy uiteindelike doel is handelsliberalisering (Kelegama amp Adhikari, 2005). Bhagwati egter weerlê hierdie, beweer dat die negatiewe impak as gevolg van handel afleiding nie geïgnoreer kan word nie, want selfs die kleinste diskriminerende verlaging in tariewe skep handelsoordrag. Hy voeg by dat as handelsoordrag nie dadelik nie plaasvind nie die dun van vergelykende voordeel laat 'n geleentheid om dit te voorkom in die toekoms (Bhagwati, 2008). Artikel XXVI onvoldoende is om nie-lede te beskerm in die geval dat die werklike tariewe is laer as die gebonde vlakke van MFN eksterne tariewe. Wanneer dit gebeur 'n PTA lid in staat is om MFN tariewe in die rigting van die gebonde vlakke wat nie-lede raak te samel. Terselfdertyd, egter lede van die OOV is in staat om voort te gaan voordeel trek uit die geskeduleerde tariefverlagings in die PTA. In hierdie scenario is dit duidelik dat die bedoeling van artikel XXVI is omseil en die vooruitsig van handel afleiding word verhoog. Daarbenewens artikel XXVI versuim om geadministreer beskerming aan te spreek soos anti-dumping as dit fokus net op bevriesing tariewe wanneer 'n OOV is ingestel. Handel verplaas beperkings soos anti dumping reëls teenoor nonmember lande kan gebruik word om die binnelandse druk wat veroorsaak word deur die skepping handel van invoer lidland akkommodeer. Bhagwati wys daarop dat as gevolg van hierdie situasies kan ontstaan ​​waar handel is afgelei van doeltreffende nonmember verskaffers van komponente tot ondoeltreffende lede in 'n poging om inhoud vereistes van PTAS ontmoet. (Bhagwati, 2008). Die 039039natural handel partners039039 argument Ondersteuners van PTAS, insluitend Paul Krugman, is nie bekommerd nie, maar met handel afleiding soos hulle sê dat die voordele sal seëvier as PTAS voorkom tussen natuurlike handelsvennote gebaseer op óf volumes van handel of geografiese nabyheid. Die logika is dat natuurlike handelsvennote buite verhouding tussen hulself sal handel, selfs sonder 'n voorkeur ooreenkoms, en dus 'n OOV is onwaarskynlik dat meer handel lei as wat dit skep. (Krugman, 1991) Bhagwati verwerp beide van hierdie argumente. Die voormalige, volumes handel kriteria, is verwerp vir intransivity een PTA lid mag handeldryf groot volumes met 'n ander wat nie vergoed word en dat 'n hoë volumes kan word om die onnatuurlike skeppings van kerf-outs of one-way voorkeure eerder as natuurlike uitkomste. Die argument van geografiese nabyheid verwerp op grond van 'n hipotetiese teen voorbeeld wat ontwikkel is deur Bhagwati en Panagariya waardeur 'n PTA tussen land A en die verdere vennoot verskaf meer winste te land 'n as 'n PTA met 'n nader vennoot (Bhagwati, 2008). Verdere, ten spyte van sy steun vir PTAS, Fred Bergsten bevraagteken ook hierdie siening, met die argument dat die geografiese impak op handel is nie so sterk soos dit eens was in vroeër dekades, en dat daar geen natuurlike handel gebiede in die wêreld-ekonomie (Bergsten, 1991 ). Dit is duidelik, dan, dat die krag van die handel afleiding en skepping verkry van 'n spesifieke PTA is dus determinante van 'n land se netto voordeel of so, netto verlies. Die toepaslikheid van die handel afleiding argument tot die studie van PTAS is dat dit dui daarop dat die wyse waarop liberalisering kom doen inderdaad saak. Met ander woorde, is al handelsliberalisering nie gelyk gemaak as 'n paar ooreenkomste handel te skep en ander lei (Bhagwati, 2008) Die spaghetti bak PTAS Bhagwati spreek ook die sistemiese probleme van kruis en dwars PTAS waardeur 'n kommoditeit sal blootgestel word aan verskillende tariewe, en waar reëls van oorsprong bemoeilik die bepaling van watter tariewe toegepas (Bhagwati, 2008). As elke land ontwikkel verskeie PTAS, elkeen met 'n maat wat ook verskeie nommers van PTAS met nog ander lande, die stelsel word 'n chaotiese gemors van kruis en dwars oor skakeling. Dit het gelei Bhagwati om die stelsel munt 'n spaghetti bak dat dit hom herinner aan, met ander skepper hul eie aanpassings soos die noodle bak in die konteks van Asiatiese PTAS (Bhagwati, 2008). Die kruis en dwars oor spaghetti bak maak dit onmoontlik om die gevolge van 'n PTA in isolasie ontleed, soos impak weergalm deur die hele stelsel deur die menigte van skakels. Dit word verder vererger sedert Artikel XXVI is ontwikkel onder die konteks van 'n stelsel met die aanname van 'n beperkte aantal PTAS en as sodanig is nie in staat om gepaste hanteer in die huidige konteks. Daar is twee faktore wat bydra tot die sistemiese probleme: verskillende tariewe en die vermindering bane deur die vennote van elke verskillende PTA toegepas op dieselfde kommoditeit in 'n land. Dit beteken dat bykomend tot die probleme wat veroorsaak word deur PTA lande met verskillende tariewe as nie-PTA-lande, is daar ook probleme van elke PTA bied verskillende tariewe. Ook verskillende tariefverlaging tydlyne beteken dat die diskriminerende voordeel van elke voorkeur tarief is onderhewig aan verandering, afhangende van die tydlyne van ander PTAS. As 'n Verdere komplikasie, arbitrêre reëls van oorsprong te bepaal die tarief wat 'n kommoditeit is onderhewig aan (Bhagwati, 2008). Die onderliggende probleem met reëls van oorsprong lê in die dubbelsinnighede en willekeur van die bepaling van die presiese betekenis van 'n aansienlike transformasie. Byvoorbeeld, is staal blokke ingevoer in Kanada oorweeg Japannese te wees, waar hulle is ingevoer uit, of Amerikaanse, waar die ystererts was uit, of Kanada, waar die gebruik in die proses chemikalieë was uit Met multinasionale korporasies met behulp van bronne van regoor die wêreld in hul produksie, word dit 'n baie ingewikkelde kwessie. In aansluiting by die kompleksiteit van 'n besluit oor die reëls van oorsprong, is die probleem dat die reëls wissel tussen lande en PTAS en in die besonder, deur die produk. Reëls van oorsprong verskaf lande met 'n instrument om die liberalisering van die handel geneutraliseer deur gebruik te maak van gemaak om reëls te meet om kostestygings te lê op die invoer. Die ontstellende probleem met hierdie bekommernisse is dat hulle toelaat dat lande om weg te doen met die een hand wat hulle gee aan die ander (Bhagwati, 2008) neem. Die spaghetti bak skep ook die ondergang van handel en belegging, soos hulpbronne opgebruik probeer om te bereken optimale komponent bronne en koste van vervoer, vervaardiging, tariewe en heffings te verminder. Opgevolg deur die stelsel is moeilik vir klein ondernemings, en veral 'n uitdaging vir armer lande. Bilaterale ooreenkomste veroorsaak dat die sakegemeenskap te werk onder sy potensiaal. In ekonomiese terme, bilaterale ooreenkomste vernietig waarde (Bhagwati, 2008). Die derde area van bespreking vir Bhagwati waarom PTAS is 'n pokke op die wêreld handel stelsel, en in die besonder vir armer lande, het betrekking op die aandrang van hegemoniese lande wat handel-onverwante kwessies in PTA ooreenkomste plaas. In die oë van Bhagwati, die voorwendsel waaronder dit aan arm lande is dat dit in hul beste belang is vals, en wanneer die frase handelsverwante gebruik, kan jy seker wees dat die probleem is trade-onverwante. Byvoorbeeld, in die geval van intellektuele eiendom regte beskerm, die hegemonys kommer is oor die versameling van tantieme en nie oor die belang om handel te liberaliseer. Bhagwatis siening hieroor strek so ver as die WHO, as hy van mening dat die ooreenkoms oor handel verwante aspekte van intellektuele eiendomsregte (TRIPS) onwettig wees. Hierdie probleem is veral belangrike in die verspreiding van PTAS as hegemons in staat is om beide krag en druk uit te oefen op PTA lede om die agenda te neem. Dit is veral waar gegee dat ontwikkelende lande is in 'n swakker posisie polities en andersins in onderhandeling PTAS as in multilaterale onderhandelinge waar daar 'n groter aantal ontwikkelende lande wat beter in staat om selfdienende belange van die hegemonie te weerstaan. Dit is nie verbasend dat lande gelukkig genoeg is om in besit te neem hegemoniese kragte vind hierdie benadering nuttig sedert wanneer hierdie agendas as deel van PTAS, aanvaarding is opgeneem in multilaterale onderhandelinge kan gaan as wat voorheen moontlik was. Bhagwati verwys hierna as die Verdeel en oorwin strategie (Bhagwati, 2008). Sulke trade-onverwante kwessies word gesien as waardes-verwante eise vir harmonisering in gebiede soos die omgewing en arbeidstandaarde voordat handel bevry (Bhagwati, 2008). Maar moenie die oplegging van identiese standaarde en laste nie rekening hou met die verskillende hulpbronne skenkings en voorkeure van die betrokke lande. Eerder as om net die liberalisering, hierdie maatreëls ten doel om die produksiekoste vir armer lande te verhoog en kan selfs gesien word as die uitvoer proteksionisme wat, soos ekonomiese teorie state, skep ondoeltreffendheid in die wêreldekonomie (Bhagwati, 2008). PTAS: struikelblokke of boublokke Bhagwatis ontleding van die gevolge van PTAS lei hom om te besluit of hulle struikelblokke of boublokke vir multilaterale vryhandel. By nadere ondersoek word dit duidelik dat daar twee mededingende denkrigtings in hierdie verband. Terwyl Bhagwati beskou PTAS as struikelblokke, ander geleerdes, insluitende Bergsten en Krugman oog PTAS in-lyn met mededingende liberalisering waar PTAS is aanvullend tot, en boublokke vir, multilaterale handelsooreenkomste. Krugman argumenteer dat omdat hegemons gebruik PTAS handel-onverwante agendas te bevorder met 'n klein aantal lande, ander sal volg en wil hulle handel te liberaliseer via PTAS aan die begin en einde ten laaste deur multilaterale kanale deur die WHO. Bhagwati egter argumenteer dat sulke rasionele is foutief aangesien lande is, in 'n sin, gedwing om by PTAS óf hulle aansluit by 'n OOV en blindelings aanvaar die agenda van die hegemoniese land of in die gesig staar 'n relatiewe styging in struikelblokke terwyl ander lande voordeel trek uit diskriminerende verlagings wat nie kan voorkom word deur artikel XXVI (Bhagwati, 2008). As gevolg van hierdie, Bhagwati sê dat PTAS versuim om WHO onderhandelings bevorder en word dus struikelblokke te multilaterale vryhandel en 'n pokke op die wêreld handel stelsel. Hy bied 'n aantal verduidelikings om sy siening te ondersteun. In die eerste plek is daar die kwessie van die hulpbronne. Dit wil sê, die finansiële waarde van lobbying is hoër in 'n PTA as by die multilaterale vlak sedert die voormalige bied 'n ekonomiese omgewing waarin die lobby belang winste uit die opening van die mark, terwyl die opening van die dieselfde mark op 'n MFN basis sal teenstanders laat gratis-rit, en voordeel sonder deel die koste. Steunwerwing belange word dus verwag om te skuif van multilaterale onderhandelinge en trap nader aan PTAS. Hulpbronne in terme van die geskoolde kennis van burokrate is ook kommerwekkend as gelyktydige onderhandelinge van beide PTAS en MTA's verdeel onder die aandag en tyd van burokrate om effektief aan te spreek onderhandelinge. Bhagwati dui daarop dat sedert PTAS bied 'n sjabloon vir 'n kragtige lande om hul handel-onverwante agendas te laat geld, groepe is geneig om hul tyd en geld fokus op PTAS eerder as die bevordering van multilaterale ooreenkomste. Die deurlopende onderhandelinge van PTAS lei ook om handel te dryf moegheid wat dan raak multilaterale onderhandelinge as gevolg van die gebrek aan politieke kapitaal (Bhagwati, 2008). Ten slotte, Bhagwati verwys na empiriese bewyse, wat oorspronklik deur Nuno Limao, wat PTAS bied 'n direkte aansporing vir multilaterale onderhandelinge om te misluk in MFN tariewe verder te verminder. Dit is, hoe hoër is die MFN tariewe op die res van die wêreld, hoe meer waarde 'n OOV bied aan sy lede. In hierdie konteks, dan hoe kan PTAS 'n multilaterale boublok wanneer sy inherente waarde lê in diskriminerende lid voordele wat suksesvolle multilaterale liberalisering (Bhagwati, 2008) sou elimineer Die eenvoudige antwoord is dat hulle nie kan nie. Met 'n toename in die verspreiding van PTAS, Bhagwati voortgaan om drie opsies ontwerp met die doel om effektief te handel met die diskriminerende aard van PTAS bied. Die bekamping van die effekte van PTAS: 'n ontleding van BHAGWATIS aanbevelings in die laaste hoofstuk Bhagwati bied drie opsies om die opkoms van PTAS teen te werk. Om behoorlik te bespreek en te analiseer elkeen, het hierdie artikel is verder onderverdeel in verskillende afdelings. Elke opsie sal verduidelik word ten einde beter te verstaan ​​Bhagwatis redenasie ten opsigte van hoe die aangebied oplossings van die probleme in die internasionale handel veroorsaak deur PTAS kan regstel. Meer klem sal egter wees op die derde aanbeveling geplaas want dit is die opsie verkies deur Bhagwati homself. In 'n poging om die ontleding van die aanbevole opsie verdiep, sal ons ook voorstelle gemaak deur ander ekonome wat Bhagwatis kommer van PTAS deel aangesien dit 'n interessante insig in die handel stelsel op te som. Om 'n meer gebalanseerde ontleding verskaf sal ons dan sluit uiteenlopende menings ten einde die behoorlike konteks vir Bhagwatis aanbevelings aan te bied. Bhagwatis eerste aanbeveling is die staking van die vorming van nuwe PTAS en die uitskakeling van die voorkeure in bestaande PTAS deur ingeboude vermindering van die verskille tussen Darryi tariewe op nie-lede en die voorkeur tariewe op lede (Bhagwati, 2008). Terwyl Bhagwati dat hierdie opsie moontlik tydens die bekendstelling van die Uruguay-ronde kon gewees het, gee hy die onuitvoerbaarheid van hierdie opsie geïmplementeer nou verklaar dat die staking van die vorming van PTAS is nie meer 'n moontlikheid (Bhagwati, 2008). Hy skryf die implausibility van hierdie opsie om die VSA en sy mislukte vermoë om sy hegemoniese krag in die kaak die gebruik van artikel XXVI deur die EU uit te oefen. Meer spesifiek, hy beweer dat in plaas van optree om die verdere verspreiding van PTAS, die VSA voorkom, in plaas daarvan, het 'n aap sien, apie doen benadering beweer dat almal dit doen en om nie agter raak, hulle ook moes neem PTAS (Bhagwati, 2008). Die tweede opsie Bhagwati skets is 'n poging om 'n scenario waarin die huidige chaos wat veroorsaak word deur die spaghetti bak deur gekoördineerde aksie sal tot die minimum beperk om reëls van oorsprong harmoniseer bou. In effek, sou C onsolidate PTAS in minder diskriminerend plaaslike blokke en hierdie OOV-lede aan te moedig om hul eksterne hindernisse te verlaag. Hier is dan bilaterale PTAS sou die potensiaal om gesien te word as boustene vir multilateralisme ten spyte van sy inherente diskriminerende aard (Bhagwati, 2008) het. Die gebruik van Bhagwatis deurlopende analogie, sou dit effektief te draai die spaghetti bak in 'n lasagne. Terwyl 'n mens skaars kan nie saamstem met die meriete van hierdie idee, Bhagwati wys daarop dat dit moeilik is om 'n lasagne te maak van spaghetti pasta. Met ander woorde, tot stigting van multilaterale boustene (lasagne) op struikelblokke (pasta) is nie so eenvoudig soos dit klink, gegewe die groot aantal PTAS (pasta), die aantal akteurs en koste verbonde beide polities, ekonomies en ander. Daarom, terwyl Bhagwatis eerste twee opsies is welmenende lapmiddelen wat vereis die aanspreek van die PTAS hulself direk dit is juis om hierdie rede dat hul praktiese beperk (Bhagwati, 2008). As gevolg hiervan, net een gedeeltelike en indirekte oplossing oorblyfsels (Bhagwati, 2008). In 'n poging om die groeiende bedreiging wat PTAS bekamp, ​​Bhagwati beweer dat die enigste realistiese oplossing is om globale MFN tariewe tot so gering vlakke te verminder wat PTAS nie meer saak via multilaterale onderhandelinge geborg deur die WHO (Bhagwati, 2008). Verder sê hy dat dit moontlik is om nadelige gevolge wat veroorsaak word deur die handel en die vermindering van die totale handel hindernisse tot so 'n mate dat voorkeurbehandeling en diskriminasie praktyke is weglaatbaar versag. Dit is egter afhanklik van toekomstige eensydige pogings om handelsliberalisering en verdere vordering binne die WHO. Hoewel geen ondersteuner van vryhandel sou stry oor so 'n voorstel, dit is baie makliker gesê as gedaan. Soos Bhagwati geestig spreek, dit is nou te laat om die gees terug in die bottel (Bhagwati, 2008) gestel. As sodanig, nuwe maniere van met die dreigemente van PTAS vorentoe moet word om te help om die groeiende vlak van kommer oor die gevolge van PTA verspreiding verlig. Terwyl t hy laaste hoofstuk beskryf moontlike pogings in die uitvoering van hierdie opsie, Bhagwati versuim om sy argument ten volle te ontwikkel. So, om beter te verstaan ​​die derde opsie is dit belangrik om te kyk na beide sy vroeëre werke asook ander ekonome wat verskillende en unieke perspektiewe waaruit ons kan vestig op bied. Bhagwati en sy tydgenote: Die behoefte aan verandering in 'n ander artikel getiteld hervorming van die WHO, terwyl herstatering sy voorkeur vir die derde opsie, Bhagwati advokate dat die eerste stap in die proses is om die Doha-ronde te sluit en 'n nuwe MTN met 'n stilswyende doel van die verlaging van MFN tariewe feitlik tot nul (Bhagwati, 2005). Pascal Lamy, direkteur-generaal van die WHO, eggo hierdie argument. Tydens 'n toespraak by die WHO in 2007 het hy gesê dat die verspreiding van PTAS is teling kommer aangesien dit bring onsamehangendheid, verwarring, eksponensiële toename van koste vir besigheid, onvoorspelbaarheid en onregverdigheid in handelsbetrekkinge (Pascal Lamy, 2007). Verder het erken hy dat terwyl PTAS is nuttig om 'n sekere mate dit sou egter baie meer voordelig om te fokus op globale ooreenkomste binne die WHO raamwerk soos die onderhandelinge van die huidige Doha-ronde. Soos Bhagwati, Lamy voer aan dat 'n suksesvolle afsluiting van die Doha-ronde sal help om governments039 aandag herfokus op hul breër globale handel belange. Dit sou ook verder te verminder die omvang van diskriminerende handelsbeleid en sodoende aanleiding gee tot ander voordele van kommersiële samewerking wat regerings veroorsaak in MTNs (Lamy, 2007) aan te gaan. Lamy stel voor dat die implementering van 'n deursigtige besluitnemingsproses n suksesvolle begin het om ondersteuning vir die opskorting van die Doha-ronde sedert die dokumentasie van die ware implikasies, koste en gevolge van PTAS sou die internasionale gemeenskap te skok in aksie sal wees. Arvind Panagariya is nog 'n ekonoom ondersteun menings Bhagwatis deur te beweer dat 'n voorkeur tarief deur 'n land is geneig om self seer en tot voordeel van sy unie vennoot. Hy verwys na die feit dat dit heen en weer PTAS stelselmatig uit te roei die skoon tarief regime dat die AOTH geskep het deur te vereis dat elke lidland 'n enkele tarief vis te neem - ten alle lede. PTAS verskillende beginspan datums en oorgang periodes, die skep van verskillende tariewe vir verskillende vennote handel tydens die oorgang na volle vryhandel binne die PTAS. Verder het die reëls van oorsprong wat verskil oor PTA vennote voortgaan om te diskrimineer tussen verskillende handelsvennote, selfs nadat die volle implementering van die PTAS (Panagariya, 1999). Bhagwatis aanbeveling aan MFN tariewe te verlaag om effektief nul sou hierdie probleme aan te spreek. Nuno Limo spreek die nie-so-verrassende sentiment dat PTAS skep struikelblokke benadeling van die liberalisering multilaterale handelsooreenkomste (MTL). Soos vroeër genoem, relatief groter lande het 'n aansporing om 'n hoë voorkeur marge te ruil vir samewerking in 'n nie-handel kwessies in stand te hou. Volgens Limo, kan selfs ooreenkomste met kleiner lande van 'n handelsmerk perspektief MTL van groter lande beïnvloed. Dit, as gevolg daarvan, baie vergroot die skadelike effekte van PTAS wat vermoedelik MTL (Limo, 2005) beïnvloed. In 'n ander studie, resente teoretiese en empiriese bewyse dui daarop dat PTAS aansienlik stadiger MTL, selfs in gevalle waar eensydige voorkeure wat lande wat aan kleiner minder ontwikkelde lande ontwikkel. In 'n poging om die doel van die derde opsie te bereik, ander ekonome dui daarop dat die oplossing vir die struikelblok effek te vermy is om eensydige voorkeure te vervang met 'n vaste subsidie ​​invoer. Volgens Limo en Olarreaga, sal hierdie opsie die sleep van voorkeure op multilaterale liberalisering verminder en genereer 'n Pareto verbetering (Limo en Olarreaga, 2005). Hul studie tot die gevolgtrekking dat 'n gegewe bedreiging tarief, nie PTA beleid independs op die MFN tarief direk. Maar die bedreiging tarief self is 'n positiewe funksie van die MFN tarief en dit is die bron van die interaksie tussen hierdie PTAS en MTL (Limo en Olarreaga, 2005). Dit moet gesê word, maar dat sommige geleerdes beweer dat PTAS is meer geneig om die welsyn van sy lede te verhoog as dit sluit die laagste koste verskaffers van die goedere wat verhandel nie, aangesien dit skakel die moontlikheid van handel afleiding (Ludema, 2000). As een van die nasionale handelsvennoot argument aanvaar, PTAS tussen buurlande is meer geneig om die welsyn van sy lede in te samel as 'n PTA tussen geografies ver lande (Ludema, 2000). Richard Baldwin argumenteer, redelik interessant, dat 'n Messier handel stelsel is in sommige opsigte meer hoopvol. Terwyl die struikelblok argument dui daarop dat regionalisme verhinder MFN tarief sny, Baldwin voer aan dat as dit was 'n beduidende uitwerking wat dit moontlik sou wees om 'n negatiewe verhouding tussen die vlak van MFN en voorkeurtariewe oor die afgelope paar dekades (Baldwin en Seghezza sien, 2007). In teorie, dan hierdie resultate stel voor dat MFN en PTA tariewe moet wees plaasvervangers. Bhagwati, Jagdish. Bhagwatis Termiete in die handel stelsel Termiete in die handel stelsel deur Jagdish Bhagwati Jagdish Bhagwati is een van die wêreld se mees vooraanstaande ekonome. Tans 'n professor aan die universiteit aan die Columbia, mnr Bhagwati is 'n seldsame akademiese wat die groot vermoë om sy idees om 'n meer algemene publiek te kommunikeer. In werke soos sy onlangse boek, in verdediging van globalisering, mnr Bhagwati het bekend as 'n oortuigende en verwoord voorstander van die uitbreiding van die wêreld handel te help verbeter die lot van die armes geword. In Termiete in die handel stelsel, mnr Bhagwati voer aan dat nie alle handel verdien ons gelyke ondersteuning, egter, en rygoed 'n vinnige en begeesterde aanval op voorkeur, sogenaamde vrye handelsooreenkomste wat, volgens hom, die leiding van die wêreld handel stelsel verdwaal. Wag 'n bietjie: Arent hierdie ooreenkomste soos NAFTA amper altyd teengestaan ​​deur anti-handel groepe juis omdat hulle oop te stel markte Hoekom is een van die wêreld se sterkste ondersteuners van vryhandel protes so hartstogtelik teen hierdie metode van die vermindering van handelsversperrings Die probleem, mnr Bhagwati toon, is dat nie alle handelsooreenkomste gelyk geskape is. Die regte manier om handelsversperrings te verminder, het hy verduidelik, is op 'n multilaterale grondslag en in 'n nondiscriminatory manier. Na die Tweede Wêreldoorlog, Amerika onder leiding van die wêreld in die skep van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH), wat presies dit gedoen het, deur die vermindering van tariewe en liberalisering van ander invoerbeperkings moedig. In onlangse jare, egter lande het toenemend omseil hierdie stelsel. Nou, dit is algemeen vir twee of meer lande om in te stem om tariewe te skakel en te verminder ander handelsversperrings vir mekaar, maar nie vir ander, soos in die geval met NAFTA. Sulke ooreenkomste in die mode was in die wêreld, veral met die huidige Bush-administrasie: Onder Bush, het Amerika 'n groot handelsooreenkoms met Sentraal-Amerikaanse lande (Cafta-verdrag onderteken) en 'n reeks bilaterale ooreenkomste met lande wat wissel van Oman na Australië gesluit, en die meeste onlangs en omstrede Colombia. Die grootste probleem met hierdie bilaterale en plaaslike ooreenkomste is dat hulle uit te sluit ander lande. In mnr Bhagwatis siening, is dit meer akkuraat voorkeur handelsooreenkomste genoem omdat hulle diskrimineer teen-nie deelnemende lande. Dit is 'n skending, mnr Bhagwati aandui, van die beginsel van liberalisering nondiscriminatory handel wat gedien het as die hoeksteen van die geweldig suksesvolle post-Tweede Wêreldoorlog handel stelsel onder die AOTH (en nou die WHO). Deur die instelling van diskriminerende behandeling in die handel stelsel, die beweging in die rigting van voorkeur handelsooreenkomste offer ekonomiese doeltreffendheid en, miskien meer ontstellend, gooi die sorgvuldig onderhandelde oorlogse stelsel in wanorde. In plaas daarvan om 'n gemeenskaplike multilaterale stelsel, het ons nou 'n verwarrende verskeidenheid van komplekse en oorvleueling bilaterale en plaaslike ooreenkomste, elk met botsende en teenstrydige bepalings met betrekking tot die handel in goedere en dienste. Mnr Bhagwati, altyd vinnig met 'n insiggewende metafoor, het verwys na dit as die spaghetti bak stelsel, waarin hierdie ooreenkomste te skep 'n verstrengelde gemors van beperkings en regulasies, uiteindelik ontwrig eerder as die bevordering van vrye handel. So, mnr Bhagwati is geensins anti-handel of anti-handelsooreenkomste plaas, maak hy 'n sterk saak vir handel opening baie meer aggressief by die multilaterale vlak met alles ingesluit en nondiscriminatory ooreenkomste. (Vreemd genoeg, sê egter dat hy min oor eensydige beweeg in die rigting van vryer handel, 'n onderwerp van groot belang waarop hy elders geskryf het. Na alles, as vryhandel is so goed, lande moet bereid in daardie rigting te beweeg deur self sonder om te wag nie vir internasionale samewerking.) Daar is min twyfel dat mnr Bhagwati reg is in sy voorkeur vir multilaterale en universele ooreenkomste is, maar hy het nie die probleem van diegene wat vrye handel te ondersteun, maar 'n gebrek aan sy gesofistikeerde en genuanseerde begrip van ekonomie en wie kan oplos nodig om 'n standpunt in te neem oor bilaterale ooreenkomste wat dien om sekere vorme van handel, maar slegs deur diskrimineer teen ander te bevorder. Byvoorbeeld, hoe moet 'n mens dink oor die ooreenkoms Amerika-Colombia Free Trade wat tans in die Huis van Verteenwoordigers mnr Bhagwati gehou sal vermoedelik teen hierdie voorkeur handelsooreenkoms op die beginselvaste grond daarvan dat dit 'n klein, maar bytende uitwerking op die sal multilaterale WHO stelsel. Maar die vernaamste teenstanders beswaar maak teen dit bloot omdat hulle beswaar maak teen byna enige maatreël om handelsversperrings te verminder. Moet 'n mens aan te sluit met die anti-handel verlaat en teen die ooreenkoms op grond van mnr Bhagwatis argumente of moet 'n mens steun die ooreenkoms as 'n manier om te help met President Alvaro Uribe in sy regerings pogings om die ekonomie te versterk en veg die onheil invloed van dwelms die here en die inmenging deur Venezuelas Hugo Chavez Soos die Colombiaanse voorbeeld stel, baie vrye handelsooreenkomste word gemotiveer deur buitelandse beleid oorwegings. Mnr Bhagwati skryf dat lande voortgaan om voorkeur handelsooreenkomste te streef, want daar is wydverspreide intellektuele versuim om die kritieke onderskeid tussen handel in diskriminerende en nondiscriminatory maniere bevry verstaan, en omdat politici, sê hy, het 'n imperviousness om rede. 'N Alternatiewe hipotese is dat politici nie op soek is na ekonomiese doeltreffendheid te verbeter of die verbetering van die wêreld handel stelsel, maar het ander politieke doelwitte in gedagte. Op die ou end, mnr Bhagwati gee toe dat die staking van die vorming van voorkeur handelsooreenkomste is nie meer 'n moontlikheid. Hy penne sy hoop op hul nadelige uitwerking op die handel versagtende deur die vermindering van die totale handel hindernisse tot so 'n mate dat voorkeure en diskriminasie nie soveel saak. Dit op sy beurt afhanklik van toekomstige eensydige pogings om handelsliberalisering en verdere vordering op die WHO. Mnr Bhagwatis bondige boek net 100 bladsye van die teks moet gelees word deur almal wat vandag omgee vir die wêreld handel stelsel. Termiete kan 'n bietjie 'n uitdaging vir diegene wat nuut tot die handel beleid debat wees, maar daar is geskrywe met 'n ligte aanraking, met baie vermaaklike stories, voorbeelde, en effektiewe argumentering dat dit maak, bo en behalwe sy beleid betekenis, 'n ware plesier om te lees .


No comments:

Post a Comment